FANDOM

Suthay-raht Khajiit (Online)
Hlavní článek: Rasy (Online)
Quotebg
"Rasové dovednosti kočičích khajiitů se odráží od jejich přirozené všestrannosti a lstivosti, čímž získávají bonus v kapsářství, plížení, obnově, jakož i v základním zdraví, maně a výdrži. Tyto bonusy jim pomáhají v mnoha riskatních situacích."
―Popis rasy[src]
Khajiitové jsou jednou z devíti základních hratelných ras v The Elder Scrolls Online. Jsou součástí Aldmerského spolku, společně s altmery a bosmery, ale objevují se i v jiných aliancích.

Jako hrdá kočičí rasa z jižní provincie Elsweyru, jsou khajiitové známí svoji vysokou inteligenci a hbitost, což z nich dělá nejen skvělé zloděje a akrobaty, ale také hrůzu nahánějící válečníky. Pouze málo z nich se stává mágy. Khajiitové zůstávají výhradně na souši, ale pirátství a obchodování se skumou láká některé z nich k námořnictví. Jejich nejrozeznatelnějším znakem je jejich škála různých forem nazývané „srsti“, jichž je nejméně 17 druhů. Přestože se vzhledově pohybují v rozmezí od domácích koček, jako alfiqové, až po surové senche-rahty, pouze cathayové, druh humanoidních dvounouhých khajiitů, jsou hratelní.

Khajiitská anatomie se velice liší od té lidské i merské, a to nejenom kvůli jejich srsti, ocasu a občasnému shrbenému držení těla, ale také kvůli jejich trávicímu systému a metabolismu. Khajiiti, argoniáni a imgy patří, díky těmto velkým rozdílům, mezi takzvané „zvířecí rasy“ Tamrielu. Khajiitská délka života je podobná té lidské. Neexistují žádné dobře dokumentované případy křížení khajiitů s ostatními rasami, ale pobíhají o tom zvěsti. Cizozemský vzhled a chování khajiitů z nich dělá obvyklý terč rasové diskriminace.

Oficiální popis

Populace hrdých kočičích khajiitů se v posledních letech poněkud zmenšila následkem vypuknutí Knahatenské chřipky. Jsou velmi dlužni Ayrenn, královně vznešených elfů, za její pomoct v nastolení řádu do chaosu, který epidemii následoval. Jsou sarkastičtí a mají požitkářský postoj, ale jsou zároveň hrůzostrašní v boji. Slouží jako silná paže Aldmerského spolku.“

Pasivní rasové schopnosti

Stealthy
Kapsář
  • Zvyšuje získávání zkušeností u dovednostní linie střední zbroje o 15 %. Zvyšuje šanci na úspěšné vybírání kapes o 5 %.
Robustnost
Robustnost
  • Zvyšuje obnovu zdraví o ___ bodů a obnovu výdrže a many o __ bodů.
    • Stupeň 1: 33 bodů, 25 bodů (Odemčeno od úrovně 5)
Lunární požehnání
Lunární požehnání
  • Zvyšuje maximum zdraví, many a výdrže o ___ bodů.
    • Stupeň 1: 250 bodů (Odemčeno od úrovně 10)
Kočičí útok
Kočičí útok
  • Zvyšuje kritické poškození a kritické léčení o __ %. Snižuje detekovanou oblast během plížení o _ metr/y.
    • Stupeň 1: 3 %, 1 metr (Odemčeno od úrovně 25)
    • Stupeň 2: 6 %, 2 metry (Odemčeno od úrovně 35)

Významní khajiitové

Galerie