FANDOM

Morgiah
Morgiah
Životopisné údaje
Datace: *3E 384
Pohlaví: Žena
Rasa: Dunmer
Rodina: Barenzie (matka)
Symmachus (otec)
Helseth Hlaalu (bratr)
Eadwyre (otčím)
Elysanna (nevlastní setra)

Dralsi Indoril (nevlastní sestra)
Karliah (nevlastní neteř)
Frakce: Wayrest
Řád Čerrného červa
Herní údaje
Výskyt: The Elder Scrolls II: Daggerfall
Morgiah byla dunmerská princezna, později královna, v The Elder Scrolls II: Daggerfall.

Minulost Editovat

Morgiah byla druhým dítětem královny Barenzie a krále Symmacha.[1] Po chaosu, který se odehrával v Žalovíně, Barenzie odcestovala do Císařského Města, kde potkala starého rodinného přítele, krále Eadwyrea. Ten jí přesvědčil, aby se přestěhovala do Wayrestu, kde se později stala královnou vysokoskalského města. Tím se z Morgie stala princezna.[2]

Morgiah se narodila v 3E 384, osm let po Helsethovi, a byla pojmenovaná po své babičce z otcovy strany.[1]

Historie Editovat

Svatba Editovat

O mnoho let později ve svém životě se Morgiah provdala za krále Remana Karoodila z Firstholdu,[2] kam se s ním přestěhovala. Poté s ním měla dvě děti, Goranthira a Rinnalu. Přestože byly jejich děti polo-Altmerové, vzhledově vypadaly jako Dunmerové.[3]

Firsthold Editovat

Morgiah několik let strávila se svým manželem ve Firstholdu. V těchto letech se ve městě odehrávalo mnoho vzbouření Altmerů vedených lady Gialenou, které byla Morgiah schopná úspěšně zastavit.[4]

Interakce Editovat

Morgiina svatba

Hrdina Daggerfallu musí doručit Morgiin dopis Mannimarcovi a poté doručit jeho odpověď.

Výskyt Editovat

Zdroje Editovat

Chybná citace Nalezena značka <ref> bez příslušné značky <references/>.