The Elder Scrolls Wiki
Advertisement

Předzvěst bouře (Before the Storm) je úkol dostupný v The Elder Scrolls V: Skyrim, ve kterém má Drakorozený zamířeno do vesnice Vorařov a následně do Bílého Průsmyku, aby varoval jarla o dračím útoku na Helgen. Tento úkol slouží jako seznámení Drakorozeného s otevřeným světem Skyrimu a na jeho přípravu na následující výzvy.

Pozadí

Hadvar mi navrhl, abych se vydal do nedalekého města jménem Riverwood. Jeho strýc tam pracuje jako kovář a mohl by mi pomoct.
Ralof mi navrhl, abych se vydal do nedalekého města jménem Riverwood. Jeho sestra Gerdur tam vlastní mlýn a mohla by mi pomoct.

Úkoly

  1. (Volitelné) Promluv si s Alvorem nebo Gerdur v Riverwoodu
  2. Běž do Whiterunu
  3. Vyhledej jarla Balgruufa Velkomožného

Zajímavosti

  • Setkání s Alvorem či Gerdurem je naprosto dobrovolné, jelikož vás použe nesměrují do Whiterunu a dají vám pár věcí.
    • Pokud Alvor nebo Gerdur zemřou ještě předtím, než si s nimi pormluvíte, úkol „Promluv si s Alvorem“/„Promluv si s Gerdur“ selže; nic se tím ovšem nepokazí, jelikož je možné v něm pokračovat navštívením Dračí síně jako normálně.
  • Pokud se rozhodnete cestovat s Hadvarem, dostanete volný přístup k předmětům nízké hodnoty z Alvorovy kovárny a domu. Pokud půjdete s Ralofem, dostanete takový přístup k předmětům z Gerguřina domu.
  • Je možné vstoupit do Whiterunu bez toho, aniž byste si promluvili se stráží u brány tím, že mu prohledáte kapsy a vezmete mu klíč, ale je těžké se k němu dostat dostatečně blízko bez toho, aby zahájil dialog.
  • I s Přesvědčováním na 100 nelze během tohoto questu whiterunské stráže zastrašit.

Bugy

  • Občas se stává, že není možné se zeptat Gerdur na draka, což má za následek zmrazení hlavní dějové linie.
    • Požádejte Alvora o nějaké zásoby. Poté, co si projdete jeho inventář, začne říkat: „Je tu něco, co pro mě můžeš udělat, pro všechny občany Whiterunu...“ Nechte ho mluvit a on se zmíní o tom, že byste si měli promluvit s jarlem. Poté se quest aktualizuje.
  • Podobná věc se může stát i u Alvora, kdy se ho nemůžete na draka zetat a quest nemůže pokračovat.
    • Běžte do Whiterunu a promluvte si s jarlem, aby se quest aktualizoval.
  • Po následování Ralofa a nevyslyšení jeho konverzace s Gerdur, se může úkol „Promluv si s Gerdur“ zaseknout a nepůjde splnit.
    • Běžte do Whiterunu a quest bude pokračovat.
  • Pokud chvíli následujete Ralofa a pak vstoupíte do Riverwoodu o něco déle, tak může být konverzace mezi ním a Gerdur jich zakončená, úkol se může seknout a hra se chová, jako kdybyste si s Gerdur již promluvili, a tak není možné v něm pokračovat.
    • Běžte do Whiterunu a quest bude pokračovat.
  • Stráž před whiterunskou bránou se nemusí spawnout, a tak dveře zůstanou zamčené a Drakorozený se nemůže dostat dovnitř, aby v questu pokročil.
    • Tento problém může být vyřešen spácháním zločinu a následném zatčení. Také stačí jednoduše čekat.