FANDOM

Reman Cyrodiil II bol cisárom Cyrodilickej ríše od roku 1E 2806 do 1E 2851. Reman sa narodil v roku 1E 2794. Cisárom sa stal po tom, ako bol predošlý cisár Kastav zosadený z dôvodu neschopnosti. Korunovaný bol až v roku Kastavovej smrti - 1E 2812. Remanova vláda sa všeobecne považuje za neporovnateľne lepšiu v porovnaní s vládou Kastava. Niektorí ju nazývajú aj zlatou érou Cyrodilickej ríše. Historici mu prisudzujú zásluhy za ukončenie Winterholdskej rebélie, ako aj za anexiu provincie Black Marsh.

Anektovanie tejto provincie však bolo viac než komplikované, keďže Black Marsh sa vyznačuje krajne nevhodným terénom pre vojenské operácie. Do histórie vstúpila graduálna anexia Black Marshu názvom Čiernovodá vojna. Začala v roku 1E 2811 a skončila po troch významných etapách v roku 1E 2837. Cisár sa však nehodlal uspokojiť iba s jednou provinciou. Počas svojej vlády ešte stihol anektovať Hammerfell a Elsweyr. Podmanil si aj Summersetské ostrovy, avšak to pravdepodobne s použitím diplomacie. Osudným sa mu nakoniec stala Vojna štyroch účtov keď si chcel podmaniť aj Morrowind, poslednú Tamrielskú provinciu mimo jeho kontroly. Vojna započala v roku 1E 2840 a ťahala sa ďalších 80 rokov. Niektoré zdroje uvádzajú rok Remanovej smrti na 1E 2843, avšak jeho hrobka uvádza za rok jeho smrti 1E 2851. Trón po ňom prevzal Brazollus Dor.
Předchůdce:
Kastav
143 Cyrodiilský cisár
1E 2806 - 1E 2851
143 Nástupce:
Brazollus Dor
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.