FANDOM

Quotebg
"Tak jsi konečně tady! Páchneš krví, ale myslela jsem, že budeš cítit vším, čím jsi prošel. Člověk by čekal, že už na to budu zvyklá."
―{{{2}}}
Sestra Terran Arminus je členkou Slepých kněží, objevující se v troskách Bílo-zlaté věže.

Terran je v současnosti jedinou „kněžkou Můry“ v Imperial City. Před invazí města úmyslně zanechala jeden Elder Scroll ve věži. Nyní je ve službách císaře Clivia Tharna a čeká na příchod hrdiny.

Interakce Editovat

Planemeld Obverse

Terran prověří hrdinu úkolem, ve kterém má získat Elder Scrolls z Bílo-zlaté věže.

Konverzace Editovat

Terran: „Tak jsi konečně tady! Páchneš krví, ale myslela jsem, že budeš cítit vším, čím jsi prošel. Člověk by čekal, že už na to budu zvyklá.“

Hrdina: „O čem to mluvíš?"

Terran: „Vůbec o ničem a zároveň o všem." Jak bys mohl pomoci pokorné kněžce a samotnému císaři s naléhavým, dokonce kritickým úkolem?"

Hrdina: „O jaký úkol jde?"

Terran: „Je určen pro tebe. Daedry mají obsadit Bílo-zlatou věž. Mohli bychom utéct, kdyby v horních halách nezůstalo něco důležitého. Potřebujeme to dostat zpátky. Závisí na tom existence celé říše."

Hrdina: „Pomůžu ti. Co je ten předmět?"

Terran: „Pozůstatek Elder Scroll, oddělený v knihovně Bílo-zlaté věže. Je obklopena přisluhovači Molaga Bala. Ale nedokážou se dostat dovnitř - zatím. Doufejme, že se to první podaří nám. Potřebujeme se tam ale dostat přes trůnní sál.“

Hrdina: "Kdo přesně jsi?"

Terran: „Jsem poslední ze zbývajících Slepých kněží v Imperial City. Se mnou je císař Clivia Tharn a jeho osobní stráž."

Hrdina: „Kde jsou ostatní Slepí kněží?"

Terran: „Jsem si jistá, že se věnují studiu jinde ve světě. Elder Scrolls a Daedra nejdou dohromady."

Hrdina: „Tak proč je Elder Scroll tady?"

Terran: „Nechala jsem ho tady před napadením Daedrů. Ale ne z nedbalosti! Je to záměrné."

Hrdina: „Proč?"

Terran: „Vše se dozvíš ve správný čas. Pojďme na to."

Hrdina: „Jak to všechno víš?"

Terran: „To je dobrá otázka! Svitek ti s touto částí nepomůže. Dříve jsi ale věřil slovům ostatních, ať už z rozmaru nebo donucení. Hádám, že můžeš odejít. Zahub nás všechny. Zahub moji kočku. Svou kočku mám ráda."

Hrdina: „Řekni mi něco o tom Elder Scroll."

Terran: „Je velmi starý. Velmi tajemný. Řekl mi o událostech, které přijdou. Řekl mi, že ty a já před sebou máme velký úkol.“

Hrdina: „Co tím myslíš?"

Terran: „Je to.. snazší ukázat. Pojď, potřebujeme získat trůnní sál a Elder Scroll..."

Zajímavosti Editovat

  • Kolem Terran stálé létá malý noční motýl (Moths).