FANDOM

Vranice jsou agresivní humanoidní stvůry s ptačími rysy.

Při kontaktu může hráče postihnout Hniloba mozku, nemoc snižující Magii.  

Historie Editovat

Legenda praví, že vranice kdysi bývaly čarodějnicemi, ale vzdaly se své lidskosti, aby se staly tím, čím jsou dnes. Pohrdají přírodou a loví spriggany, aby je následně mohly obětovat. Zapřísáhlí si je velme váží a v knize Šílenci z Plání se říká, že vranice obývají Pláně od “počátku”.

Vzhled Editovat

Vranice jsou šeredné ptákům podobné humanoidní stvůry s šedivými vlasy, bledou kůží, havraním nosem a černýma očima. Jejich končetiny jsou dlouhé a kostnaté. Na rukách i nohách mají čtyři prsty zakončené drápy. Oblékají se do černých potrhaných hávů a k holením a předloktím mají přivázaná černá ptačí pera. Všechny vranice jsou ženy.

Schopnosti Editovat

Za obětování své lidskosti obdržely vranice zvýšené magické schopnosti přesahující schopnosti většiny čarodějnic a mágů. Kromě zvýšené odolnosti vůči kouzlům tak mohou vranice sesílat silná kouzla jako Ohnivá koule nebo Ledový hrot. Při boji si udržují odstup a svými kouzly napadají všechny potenciální útočníky. Při boji nablízko používají svých špinavých drápů, jimiž mohou nepřítele nakazit Hnilobou mozku. Pokud jsou zraněny mohou na sebe sesílat také léčivá kouzla.