The Elder Scrolls Wiki
Advertisement
Wrothgar
Bretonznak.png
Mapa Wrothgaru 2E 582
Lore
Města Orsinium, Farrun, Jehanna
Státní zřízení Feudální městské státy
Měna Septim, Zlatý
Rasy Bretonci, Orsimeři
Herní údaje
Počet obyvatel (NPC) cca 400+ (ESO)
Hry The Elder Scrolls Online: Orsinium

Wrothgar je nejvýchodněji a zároveň nejseverněji položeným regionem v High Rocku. Své jméno region získal po zdejším pohoří Wrothgar. Pobřeží Wrothgaru je omýváno Mořem Duchů, na západě Wrothgar sousedí s Rivenspire, na jihu se Stormhavenem, na jihovýchodě s Bangkorai a na východě se Skyrimem. V regionu se nachází významné městské státy Farrun a Jehanna. V minulosti se zde nacházela také orkská města a to první i druhé Orisinium. Podnebí ve Wrothgaru se od zbytku High Rocku značně odlišuje, vzhledem k severní poloze zde po většinu roku převažuje chladné počasí. Severní polovina regionu je navíc trvale zasněžená a zaledněná. Klimatické a geografické podmínky jsou tak velmi podobné, jako v nedalekém Skyrimu. Wrothgar se geograficky dělí do tří menších oblastí a to na západní, centrální a východní Wrothgar.

Quotebg.png
"Wrothgarské pohoří jsou od počátku zaznamenané historie domovem severních tamrielských Orků. Útočící armády sem několikrát pochodovaly, aby Orky potlačily, ale klany stále prosperují."
―Wrothgar, načítací obrazovka[src]

Advertisement