Birthsign Lady - Morrowind

Znamení Dámy

Quotebg
"Nebesa jsou poseta nespočtem hvězd, každá září jako oheň a v každé je ukryto znamení."
Uriel Septim VII.[src]

V Tamrielu znamení odpovídají třinácti souhvězdím, pod kterými se osoba narodí.

Ve hře Editovat

Popis Editovat

Dvanáct ze třinácti souhvězdí jsou zařazena pod třemi archetypy. Válečník, Mág a Zloděj. Každý z nich slouží jako strážci proti třináctému znamení: Had. Každé znamení dává výjimečné magické bonusy, jenž mohou být buď pasivní, nebo aktivní. Jednají jako 'požehnání' nebo 'prokletí'. Výběr znamení je důležitým aspektem během Tvorby postavy v The Elder Scrolls III: Morrowind a The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Znamení Editovat

Hlavní znamení Tamrielu jsou:

Znamení Popis
Učedník Propůjčuje bonus maně, ale zároveň i zranitelnost vůči magii.
Atronach Nedovoluje obnovení many během odpočinku, ale místo toho propůjčuje kouzlo Pohlcení kouzel na obnovení many. Magie je celkově zvýšena.
Dáma Propůjčuje bonus k síle vůle a odolnosti.
Pán Daruje moc regenerace zdraví a permanentní zranitelnost vůči ohni.
Milenka Posiluje hbitost a propůjčuje jednou denně schopnost paralyzovat oponenta za cenu ztráty výdrže.
Mág Propůjčuje trvalý bonus k maně.
Rituál Daruje mocné Kouzlo obnovení zdraví a schopnost odvrátit nemrtvé.
Had Daruje schopnost způsobit pomalý ale silný jed na dotek, zatímco léčí sesílatele a rozptyluje magii. Seslání tohoto kouzla stojí výdrž.
Stín Jednou denně daruje moc stát se neviditelným.
Hřebec Daruje bonus k dovednosti rychlosti.
Zloděj Daruje bonus ke hbitosti, rychlosti a štěstí.
Věž Daruje moc otevřít dveře nebo truhly o průměrné nebo menší obtížnosti. Také jednou denně dává sílu odražení poškození.
Válečník Daruje bonus k síle a odolnosti.

The Elder Scrolls V: Skyrim Editovat

Ve Skyrimu nejsou znamení přítomná a místo nich se zde vyskytují dva herní systémy:

  • Třináct Strážných kamenů ze kterých je možno si vybrat, a které ovlivňují schopnosti postavy nebo jim propůjčují jedinečné síly. Bez Aetherské koruny může být aktivní jen jeden. Na rozdíl od Morrowindu, a podobně Oblivionu, si může Hrdina zvolit, jaké požehnání chce.
  • Výhody, znamení se objevují v menu postavy, aby představovaly 18 rozdílných stromů dovednostní, které jsou postavě dostupné a jednotlivé hvězdy znamení reprezentují rozličné výhody dostupné pro každou schopnost. Detaily týkající se každého znamení si můžete přečíst v Nebeské klenbě. [1]

Zdroje Editovat

  1. https://elderscrolls.fandom.com/wiki/Birthsigns

Noctimore 3. 9. 2019, 10:33 (UTC)

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.